Tokyo Ghoul Episode 9 Subbed

Tokyo Ghoul Episode 9 Subbed

=======>Tokyo Ghoul Episode 9 Subbed is Online<=======


Fast B360p B720p


About Episode :
Episode no. – Tokyo Ghoul Episode 9 Subbed
Episode Title – “Aogiri”
Subtitles : English (US)
Summary – Aogiri

  • Manny Babiv

    and then he lagit died after his arm and leg was cut off lmao

    • Wolflord03

      ”lagit” you meant legit? Oh by the way, the final blow that killed him was the blow to his neck, and he had many wounds on his body. He died from losing so much blood smh.

      • ACertainSomeone

        You missed the point of the joke…. “Lagit” was a play on words hinting as obvious sarcasm.
        Oh by the way, the main joke is how the old man always goes
        “Even if it costs you an arm or leg…” then proceeds to die after his arm and leg was cut off smh.

  • Nathaniel Xu

    WHY IS THERE THE OSHIETE IN THE MIDDLE OF IT LLOLOLOLOLOLOLO

    • Nathaniel Xu

      ..what……. waaaatttttt….. someone explain

      • Nathaniel Xu

        and then it hits you…. that this is not the re season

  • roronoa zoro

    EPISODE STARTS……. I SEE THOSE DAMN RAPE FACES LOL THAT WAS HILARIOUS

  • roronoa zoro

    TOUKA,S BROTHER HUH